Yourpos
Meet the team
Angelique Kraan
Interview
Angelique, veel van onze klanten kennen jou goed. Maar nu is het tijd om jezelf voor te stellen.
Mijn naam is dus Angelique Kraan en ik ben de ‘oma’ van het team. Ik woon samen met mijn partner en honden. Onze (wederzijdse) kinderen wonen inmiddels op zichzelf, maar komen regelmatig nog ‘binnenvallen’. Mijn grootste hobby is koken en in onze nieuw aangebouwde woonkeuken kan ik mij helemaal uitleven. Daar bedenk ik de leukste, lekkerste recepten! Mijn dag kan niet meer stuk als ik een heerlijk meergangendiner mag serveren voor de kinderen of vrienden. Heerlijk tafelen en genieten!
Je bent in 2018 begonnen bij Yourpos. Hoe is dat voor je?
Vanaf het moment dat ik bij Yourpos ben binnengestapt, voel ik mij verbonden met het bedrijf en de mensen die er werken. We wilden een aantal organisatorische veranderingen doorvoeren en het was best pittig om iedereen daarin mee te willen laten gaan. Bij ons heeft iedereen een uitgesproken mening, maar bepaalde zaken moesten anders. Dan ga je samen een traject in, waarbij je elkaar steeds beter leert kennen. Dat is heel interessant geweest.
Er heerst bij ons een geweldig teamgevoel. Dat vind ik ontzettend mooi, ik word daar intens gelukkig van. We zijn specialist in ons vakgebied en dat maakt dat we vaak complexe vraagstukken hebben. Door samen te sparren, komen we gezamenlijk tot waardevolle en creatieve oplossingen.
We vieren successen met elkaar, maar steunen elkaar ook in mindere periodes. Wij maken het bedrijf tot een succes en dat creëert een gevoel van kracht en verbondenheid!
Je bent uitgegroeid tot onze koningin van persoonlijke aandacht. Je besteedt heel veel tijd, energie en creatieve ideeën aan onze relaties om écht connectie met hen te maken. Wat vind jij daar zo waardevol aan?
Ik heb een groot empathisch inlevingsvermogen. Ik wil graag horen wat mensen drijft, weten waarom ze bepaalde keuzes maken. Ontdekken waar de hulpvragen en behoeftes liggen, maar ook de belemmerende gedachtes. Ik wil mensen graag helpen en dus wil ik écht connectie maken. Mensen doen zaken met mensen. Ik behandel iedereen zoals ik zelf graag behandeld wil worden. Regelmatig heb ik contact met onze klanten, waarbij het totaal niet over werk gaat. Dat is fijn, want dan ga je écht een relatie aan met die persoon. Ik zorg ervoor dat zij zich gehoord voelen en erop kunnen vertrouwen dat wij hen helpen.
Hoe ziet een gemiddelde werkdag voor jou eruit en wat vindt je belangrijk in je werk?
Geen enkele werkdag is hetzelfde. Je weet immers niet wie er gaat bellen en waarover. Maar meestal start ik op met de administratie. Ik zorg ervoor dat alles goed in het systeem staat en de facturen op tijd (en correct) verstuurd worden. In de middag probeer ik zoveel mogelijk aandacht te geven aan onze klanten, op wat voor manier dan ook. Het oprecht aandacht geven aan onze relaties is een onderdeel waar ik heel blij van word.
Het belangrijkste in werk vind ik autonomie en het ervaren van een hecht ‘teamgevoel’. In mijn rol is het belangrijk om onze klanten te voorzien van advies en oplossingen. Dat blijft altijd een uitdaging, omdat geen enkele vraag of behoefte van een klant hetzelfde is. Met mijn collega’s sparren over de oplossing is dan heel waardevol om tot een goed en constructief advies te komen.
Daarnaast ben ik een gezelligheidsdier, dus plezier in mijn werk is heel belangrijk. De dagen dat ik geen zin had om te gaan werken bij Yourpos zijn echt op één hand te tellen.
Dan nog een ander leuk feitje; je werkt samen met jouw zoon Olaf. Hoe ervaar je dat?
Haha, ja dat klopt! In het begin was het wel even wennen, maar uiteindelijk ontzettend leuk. We moesten een modus zien te vinden om werk en privé gescheiden te houden. Dat ging al snel goed. Op kantoor praten we alleen over werkgerelateerde zaken. Soms vind ik het lastig om thuis ook niet over werk te praten.
We kennen jou als een heel betrokken persoon. Wat zou je jouw collega’s bij Yourpos willen toewensen?
Dat ons team zo betrokken blijft bij onze klanten en de schouders eronder blijft zetten. Dat we elkaar kunnen blijven waarderen. Ik wens iedereen persoonlijke en professionele groei toe.
Ik vind het ook belangrijk dat wij als organisatie de waardering blijven krijgen van onze klanten. We staan 24/7 voor hen klaar. Dat vergt veel van ons, maar daar zijn wij wel bekend om geworden. We werken keihard om onze klanten te helpen.